Swan97 okumadım ama şöyle ki benim kahverengi lekelenmem olmuştu acilde kadın doğum doktoruna gitmiştim muayene etti herşey normaldi ama progestan yazdı kullanmaya başladım daha sonra kendi kadın doğum doktoruma gitmiştim o da muayene etti durumu anlattım progestan verildi dedim doktorum bana bence kullanma gerek yok dedi zaten kesen düzgün kalp atışın var kanama alanın da yok oyüzden kullanmanı istemiyorum şeklinde söyledi . Kendi doktorum bana hiç vermedi progestan ilişki serbestti benim ilişkiden sonra leke geldi doktorum da bunun normal olduğunu eğer sık sık devam ederse lekelenmen , miktarı artarsa örnek çeyrek çay bardağı kadar olursa gel zaten o zaman müdahale edilir demişti. Bende o günden sonra progestan hiç kullanmadım bi sorun yaşarsam doktoruma gidiyorum .