gamze6606 B12 eksikliği için doktorum iğne verdi, ilk hafta 5 gün arka arkaya, sonra haftada bir olacak şekilde. 2 gündür kullanıyorum daha önce kullanıp faydasını gören var mı?
Swan97 gamze6606 ben kullandım değerlerinizi yükseltiyor. Ama b vitamini vücutta depolanabilen bir vitamin olmadığı için sonrasında önlem almazsanız yeniden düşüyor. Ben devamında benexol hap kullandım
Xxxmelodi666 gamze6606 evet 5 adet vermişti geçen bir iki ay önce hala değerlerimi koruyor doğumada az kaldı inş bir daha sa gerekmz
gamze6606 Swan97 iğneyi doğuma kadar kullanmaya devam ettiniz mi yoksa değerler normale dönünce iğneyi bıraktırdı mı doktor?
gamze6606 Xxxmelodi666 bana da 5 adet hemen aldırdı, günlük olarak vurunacaksın dedi. O bitince reçete yazdı 1 paket daha al haftada 1 de onu vurun dedi. Bi an önce biter de kurtuluruz inşAllah🤗