Gizemd-01 Beyzab95 26+6 yız şuan. Beyza dün gibi ha vay be ne günler ne zorluklar paylaştık. Doktora dicem 3 haftada gelirim dicem
Beyzab95 Gizemd-01 30’dan sonra belki artırırız randevuları 🥲 evet yaaa vay beee hiç umudumuz yoktu şimdi doğuma yaklaştık ben ne ara 33’lere dayandım sen ne ara 27’lere dayandın çok şükür yaa 🥲🥲 resmen birlikte büyüttük 🥹🤍🤍
A12_S07 Beyzab95 benim aslında 47 ama nedense 39 haftalık doğar diye hissediyorum o yüzden 40 diyorum ama dediğin gibi belki 36.37 38 de doğarlar inşallah ondan öncesi olmaz
Feroin Beyzab95 Arada oluyor öyle, bebisini de bir insan gibi düşün artık, çünkü oda bir insan artık, bazen daha çok uyuyor ve bazen daha çok hareketli oluyor
A12_S07 Beyzab95 Yine çok iyi inşallah o günleri görürüz birde ben şeyi merak ediyorum şimdi 33+2 ya 34 haftalık mi sayılıyor