Merhaba kızlar nasılsınız
Kızım 18 aylık memeyi bıraktırmak istiyorum bıraktırma sürecinde meme istediği zaman süt ısıtıp içine bebe bisküvisi atıp vereyim diyorum tabi daha tecrübeli birşeyler yap derseniz onu da denerim bide ben mesala kızım memeyi bırakınca ne kadar bir süre böyle bebe bisküvili süt vereyim yada ne kadar bir süre vermem gerekiyor
Bide kızlar bu sütü koymam için biberon önerisi istiyorum hangisini alsam iyi olur