11-02- sıkmayın canımızı ben kızımı 36 da doğurdum çokta sağlıklı doğdu çok şükür şimdi 2 buçuk yaşında zaten bu tarz durumlarda direk ciğer geliştirici yapıyorlar bende sancı bile yoktu direk suyum geldi akşam sabah 6 da doğumum gerçekleşti haftası çok şükür iyi mesele Şuan ikinciye hamileyim ve her an gelebilir 26 haftadan beri sancı çekiyorum açılmam var kanamam oldu ama çok şükür 34 haftaya ulaştık Şuan tek isteğim 36 yı görebilmek ♥️o yüzden sıkmayın stres yapmayın sakın