Blairbb Merhaba arkadaşlar, az önce biri önerdi incir kürünü bana. Aranızda hiç deneyen var mı? Ben gebe kalamadım uzunca bir süredir hiçbir sağlık problemim yok. Bana bunu önerdiler. Eşimin de yemesi tavsiye edildi deneyen var mı?
Musemma06 Ben üç kez denedim üçünde de hamile kaldım kişiden kişiye değişir mi bilemem ama bende kaç ay demediysem olmadı onu yaptığım ay Hamile kaldım 3 kez incirli süt kürü çok faydalı
Musemma06 Guldane32 iki bardak süte 4 5 tane inciri koyup kaynatıyorsunuz süt kaynaya kaynaya azalıyor zaten bir bardak kalana kadar ksık ateşte kaynatın ondan sonra incirleri de yiyin sütü de için ben her akşam yaptım bunu adet bittikten sonra kuru incir olucak Ben bunu yaptığım ay Hamile kaldım inşallah sizde faydasını görürsünüz
Guldane32 Musemma06 ay inşallah ya Allah’ım dileyen isteyen herkesle birlikte bı düşük yaptım bı kimyasal gebelik geçirdim