egzemam vardı 8 yıldır hiç tekrarlamamıstı 32 haftalık hamileyim .1 aydır egzema ile ugrasıyorum kremler vs yüzümde etki ediyor fakat gözlerim acayip kaşınıyor sanki oyacakmısım gibi.doktor göz kurulugu var dedi suni göz damlası kullanıyorum geçmedi bir türlü yardım edin yasayan var mı artık cok yoruldum