Bende 36+4 oldum az önce tuvalete gittiğimde hafif sarımsı sümüksü akıntı vardı biraz yoğundu peçeteye sildiğimde geldi acaba benimde nişan olabilirmi ki serklaj dikişim var normal doğum istediğim için 37 de alalım doğumu bekleyelim demişti doktorum bende merak ettim şimdi 🙄 bu arada dün akşam göğsümün altından başkayan kasıklarıma yayılan bi ağrı vardı gecede rahat yatamadım ağrıdan