Kizlar merhaba,
Komik bir soru olabilir ama tavsiye almak istedim.
Ben jel tirnak yaptirmak istiyorum. Daha once de duzenli yaptiriyordum zaten. Simdi 33.haftaya girmek uzereyim. Sezaryen olacagim 38.haftalarda. Bildigim kadariyla zaten ameliyata ojeli girilmiyor. Ya jel tirnak yaptirirsam ve erken dogumum olursa nasil olacak ozel aletle cikiyor biliyorsunuz o tirnaklar 😀