Tünaydın herkese. Bugün doktor kontrolüm vardı, normalde programdan takip ediyordum gününü haftasını 19 haftalık olmuştuk bugün. Ama doktor kontrolünde 20+6 çıktı. Doktor biraz iri bir bebek dedi sorun yok dedi ama içime dert oldu. Çok ileriden geliyor sanki. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Sizin bebişlerde de böyle ileriden gitme durumu var mı?