Ecemsi Kızlar sağlık ocağından hemşire aradı az evvel tetanoz aşısı ve genel kontrol için siz oldunuz mu bir sakıncası var mı?
Kardelenylmz Ecemsi bir sakıncası yok canım bende olcam birşey olursa sana bebeğin etkilenmesin diye yapılıyor
denizalismom Ecemsi 18+6 da yaptırdım canım. Yaptırmanda fayda var . Doktoruna danış 2 doz vuruluyor normalde
Cucu_01 Ecemsi ben tek doz oldjm ona da alerji reaksiyon gösterdi vücudum ve 2.doz olmadım tabi imza ve dilekçe istediler yazdım öyle olmadım
Cnar_neslihan32 Ecemsi evet ben oldum hatta aslında iki doz olmam gerekiyordu ama sağlık ocağı aramadı bı doz oldum ben
Zeehraaaa Ecemsi az önce oldum. Olmazsan sıkıntı 24 sene önce annem bile olmuş. Olmazsak ne olur araştır canım bebeğe bulaştığı zaman ölümle sonuçlanıyor.
Cnar_neslihan32 Zeehraaaa evet sağlık ocağındaki hemşire söylemişti bir ay sonra ararım tekrar olursun diye ama aramadi bende unuttum olmadım olamadım daha doğrusu