Mrveeebade benimde 13 haftalık bu şekilde suyum geldi başta umursamadim ama sonra çoğaldı bardak tan akar gibi doktura gittim amniyotik bant gözüktü kese icerisinde bebeğime çok yakın 😔 ellerine ayaklarına boynuna dolanma riski çok yatıyorum dinleniyorum bol bol su içiyorum 😐 Allahım korusun bebeğimi Allahıma emanet 🙏 sizde dokturunuza sorun suyunuzun geldiğini söyleyin ihmal etmeyin