Doktoruma randevu aldım sonradan bulunmuyor diye bu hafta için onceden aldım ertesi gün doktora gidicem bı mesaj iptal edildi randevunuz .. neyse kendi doktoruma randevu bulamadım izne çıkmış başka doktora buldum gideceğim gün telefonum çaldı ve doktor bey gelemeyecek randevunuz iptal. En son bir ay önce gitmiştim doktora ve muayene olmam gerekiyor rahim ağzı kısalığı da var ama denk getirip olamıyorum . Bugün sabah 7.30 da kalktım hastane ye gittim kapıların önü bomboş sıra vermiyorlar doktorla görüşün diyorlar doktorlardan rica ediyorum olmaz nöbetçi doktora git diyorlar nöbetçi doktora gidiyorum sadece acillere bakıyorum diyo yani muayene olamadan elim bos döndüm hastaneden çok moralim bozuldu ağladım yani bu randevu sistemi güzel evet saatimizi bilip beklemiyoruz ama randevu iptal olunca madur oluyoruz nasıl bı saçmalık bu