Nazlimom Bu hafta aldık bugün kurutmaya atıcam ama kıyafetleri çeken yazanı cok gördüm instagramda hep kumaşına göre ayırıp atın yazmışlar onlarlamı uğraşcaz bide😅 bana beyazları koyuları renklileri hangi programda vs attığınızı yazarmısınız😅🫶🏻
momofmychildren Nazlimom ben genelde günlükte atıyorum sorun yaşamadım ama kazak sweatshirt havlu bunları hassasta attım
Myrtle Nazlimom ben bi kere 3.5 saat olana attim bi tisortumu cekti. O gunden beri 1.25 saatlik programda yikiyorum kotlar bile kuru cikiyor memnunum
Agg0207 Nazlimom ben günlük program kullanıyorum ama kot pantolon kazak şifon bluz ipek gibi şeyleri atmıyorum tabi nevresimlerode katlayarak atıyorum yoksa top gibi oluyor içi ıslak kalıyor kurutma kullanmaninda bazı kuralları var bence 😂
yenidenanne34 Nazlimom grundig var bende pamuklu programi kullanıyorum dün oglumunkileri günlük programa attim inceler kuruydu ama kalın esofman altlarinin lastikleri cok hafif nemli geldi bana. Pamuklu biraz uzun sürüyor ama herhangi bi çekme vs yaşamadım
Cemre44 Ben de bocsh var genelde mix ve süper40 da kullanıyorm. Pamuklu olan 3,5 saat var ona hiç atmadım. Uzun programlar çektiriyor sanırım. Genelde yün kazaklarımı, kalın kazaklarımı kurutmaya atmıyrm. Onun dışında her şeyi atıyorum
Merveee000 Nurci benimde Arçelik tüm programlarda denedim kurutmuyor karmada çok uzun sürüyor 2 saat niye böyle arçelik anlamış değilim
Agg0207 pamugumm_ evet ben 6 senedir öyle yapıyorum hatta bir iki takımı beraber atıyorum hiç karışmıyor