Merhaba.Gebelikte tsh için euthyrox ilacını kullanıyordum.Bu ay ilacımın dozunu arttırdı doktorum.Ancak aynı ilaç olmadığı için eczacı levotiron vermiş.Haftanın 3 günü 75 levotiron,4 günü de 50 lik euthyrox kullanıyorum.Aynı zamanda iki ilacı dönüşümlü kullanan var mı,sorun olmaz değil mi