Kızlar bebiş baş aşağı pozisyon aldıktan snra birkaç gün önce nstde sancı çıkmıştı. Bugün şunu fark ettim özellikle uyanıkken ve hareket ederken ayağa kalktıgımda sertleşmem çok daha fazla oluyor. Otururken sorun yok ama ayağa kalkar kalkmaz sertleşiyor karnım