MomsE hasetlikle alakası yokki ben gayet normal bir şekilde fikrimi yazdım.Hamile değilim 3 yaşında ve 2 aylık çocuklarım var ikisindede devlet takipliydim gerektiğinde özele gidiyorduk neden ben memnun olup üstüne birde bedava olan yer varken bi ton para vereyim ki sırf özele gidiyorum diyebilmek için bence bu tamamiyle enayilik.Örneğin ikinci hamileliğimde her muaneye eşimde girdi doktorumda çok ilgiliydi devlet olmasına rağmen ve kendi doktorum doğumumu yaptırdı sancı süresince eşim hep yanımdaydı birileri bu konfor için bir ton para veriyor muaneden doğuma ben bedava yaşadım bu yüzden de bana garip geliyor.Evim var arabam var birikimim var çok şükür eşim yüksek maaşta çalışıyor ama ben saçma buluyorum zoraki gidilebilir o ayrı devlette doktor bulunmaz memnun kalinmaz vs