srparlk Arkadaşlar 2 gün arayla betam 524 le 1232 e yükseldi doktor güzel bir yükselmd olduğunu söyledi ama bende kasik ağrısı ara ara çok oluyor özellikle geceleri bu durumu yaşayan var mı
srparlk -betul-20 yok doktora gittiğimde değer 524 tü doktor daha erken gözükmez haftaya gel dedi haftaya gideceğim keseyi görmeye inşallah
-betul-20 srparlk inşaAllah ilk önce keseyi görmek sonrada kalp atışını duymak nasip olur. Bende dün keseyi gördüm iki hafta sonra da inşaAllah kalp atışını duyacağız 😌
-betul-20 srparlk betaya bakmadık. Dün gittiğimde karından gördü. Adet tarihime göre 6. Hafta ama geç döllenme olduğunu söyledi doktor yani 5. Haftada gördük