Sltn77
Sltn77 evet canim ben 9 yil once sezeryan oldum adetim bittikten sonra kahverwngi pemve camurumsu lekeler geldi ve hâlâ daha geliyor.. rahim filmi cekilene kadar hic bilgim yoktu kendim gittim randevu aldim cektirdim megersem sezeryan yeri cep olmus yani istmosel.. bu lekelenme sebebi ayroca kisirlik nedenlerinden birisi..