Merhabalar.dünn32 hafta kontrolümüzde bebeğin başının doğum kanalında olduğunu söyledi doktorum sıklaşan kasılmalarım da olduğu içim Nst istedi ve 3 adet sancım çıktı.ama usg de açıklık yok.sıkı istirahat ve sıkı takip önerdi.korkuyorum daha çok küçük.bu durumda olan yada yaşayan arkadaşlarım önerileriniz yada belirtmek istediğiniz şeyler varmıdır.