İsteğe bağlı sezeryan oluyorum ve bu benim kendi fikrim gelen yorumlar facia resmen her iki doğumu da kötülemişler o zaman doğurmayalım içimizde kalsın 😂 Herkesin bünyesi isteği farklıdır.Normal doğumu yapıp oturamadım,bebeğime bakamadım diyen de var hemen acım dindi diyen de var.
Sezeryan olup çok acı çektim diyen de var hemen ayaklandım, bebeğimle daha iyi ilgilendim diyen de var. Sağlıcakla doğsunlar da siz nasıl doğurmak isterseniz doğurun 💖🌸