Glcnhsyn canm genel sebebi kalpte kireçlenme dediğimiz olaydan oluyor. Neden olduğu tam olarak bilinmiyor. Yani çok sağlıklı bir anne babanın da çocuğun kalbinde parlaklık görünebilir, genel olarak hamileliğin som iki ayında yada doğumdan hemen sonra kendi kendine geçiyor. Fakat bazı durumlarda (nadirde olsa) engelli çocuklarda da göründüğü için yine iyi bir perinatolojiye görünmekte fayda var, bir de sana da bebeğe de Ekg çekilip iyice takip edilmesi gerek. Ama benm karşılaştğmda tüm parlaklık problemleri doğumdan hemen sonrasnda geçiyordu. Hep sağlıklı bebişler dünyaya geldi çok şükür🙏🏽 Sen tetkiklerini ihmal etme canını da sıkma