Merhaba, sat 6 aralık ovulasyon zamanında 16-18 arasında korunmadık. Regle 5 gün kala erken gebelik yaptım negatif çıktı. Bat 1 ocaktı. 2 gün gecikmede kaset yaptım negatif. Hala regl olmadım. Regl takvimin düzenlidir ilk kez 5 gün gecikti. Dün kan verdim ve 0.2 çıkmış. Geç döllenme olur mu sonuç negatif mi?