Kızlar oğlum 1 aylık dün gece ilk defa gece 11 de mama verdim ve birden ağlamaya başladı gazı var karnı gurulduyordu birde normalde kaka çok yapardı dün sadece 1 kere yaptı. Ama karnı gurul gürül gazı var farkındayım ama bir türlü cikaramadim izin vermedi kendini geri doğru attı. Sonra 2 saat geçti yarı ağladı yarı durdu bende aç mi ki diye meme verdim gogusumu aynı aç gibi emdi ama mama verdim aç olmasi da imknsiz 90 CC verdim. Ama aynı acıkmış gibi cok cok çekti. Sonra baktık bu aç gibi bir daha mama verdik onu içti hala huzursuz sonra emzik verdim sakinledi gözleri gitti. Ama biz yine de gece 3 de arabayla gezmeye çıktık 45 dk fln ilk başta gözleri açıktı ama aglamadi sonra uyudu eve geldik 2 saat daha uyudu sonra yine huzursuz meme veriyorum ama memede belli kaka yapmaya çalışıyor ikiniyor 3 4 kere kaç çıkardı memeyi zorlarken. Kaka yapmış onu aldım tekrar meme verdim biraz emdi uyudu. Bu çocuk kolik mi yoksa normal gaz sancısı mi normalde kimyonlu bir çayım vardı onu içerdim içmedim dün bir de başka bir çay vardı anne sütü diye onu da içmedim onların mi etkisi acaba. Gece içtim o sayede mi yaptı ki kaka çünkü benim bile sindirim kolayladi içince kimyoni