Azra8Engin çoğu zaman zor geçiyor kışlar burda fazlası da güzel değil biliyor musun. Geçen gün korku filmlerini aratmicak bi tipi kar fırtınası vardı çatılar ucucak sandik. Video atamıyorum . Yoksa atardım. Çocuklar okula giderken r dizlerine kadar kara batıyor falan. Yılın 6 7 ayı kar altında geçiyor. Son 2 yıldır biraz azaldı kar yağışı. Erzuruma ilk geldiğim yıllarda yol kenarlarında ki karlar ikinci katın penceresine ulaşıyordu 😬