Kahramann07 Koray bey ve doğumhane ekibi çok tatlılar. Ebeler genç kızlardan oluşuyor doğumhaneye geçene kadar ben suni alırken ilgi alakaları iyiydi güleryüzlü bir ekipti. Bu arada Koray beyde gelip gidiyor yanınıza elbette. Hijyen açısından ne doğumhanede nede sonrasında o gece kaldığımız odada, yemeklerde vs. sorun yoktu memnun kaldık biz. Gece boyuncada hemşireler gidip geliyor yanınıza zaten başka bir ekip oluyor hep genç kızlardan oluşuyor onlarda. Bilgilendirme ve ilgileri çok iyiydi. Koray bey uyuşuk bir doktor değil çok seridir hızı sever 😂 Durum ne ise direk söyler yani sizi oyalamaz kendide oyalanmaz. Normal doğumu destekleyen birisi olduğu için en başından beri onunla ilerledim bende. Kendisi geçen sene arkadaşımı sezeryan yapmıştı ordan tanıdım kendisini. Bende hamile kalınca ilk ona gittim iyikide gitmişim. Gereksiz hiç bir ilaç kullandırmaz, evham yapmaz, sizi rahatlatır her durumda. Kesisiz dikişsiz güzel bir doğumum oldu. Dün yanındaydım hatta kontrole gittim 😊 Çok rahat çokta profesyonel bir doktor. Tabi her doğum farklı orası ayrı ama doktor olarak ben kendisini çok seviyorum