1 haftadır belim ciddi şekilde ağrıyor acılı bir ağrı var sanki kakılmış gibi yani yatarken otururken yada eğildiğimde hep bir ağrı hali var daha 14+2 haftalık gebeyim yani normalde gebelikte bu bel ağrıları bebek ağırlaştıkça olur diye duydum ama bende erken başladı canımda acıyor artık hareket kısıtlaması oluyor yani bunun sebebi nedir ki normal midir doktoruma söyliycem daha 1 hafta var bırdan fikir almakta istedim.