ikiprensannesi1999 Mavis0424 sizinkidemi Mart sonu Nisan başı bnde yirmi yedinci haftadayim🥰haftalar ilerledikçe iyice ağırlaştıgimi hissediyorum mide yanması bacak ağrısı dışında iyiyiz🥺☺️
fayting Mavis0424 mide yanması başladı hafiften ellerimde uyuşma oluyor uyandığımda 🥲 biraz da boğazım acıyor inşallah hasta olmam ya lütfen dua edin bana
Sweety11 Mavis0424 bende 28 e girdim ama domuz gribi geçiriyorum iki gündür ateşliydim bugün iyiyim çok şükür ama heryerim aşırı ağrıyor 😕😕bebeğin hareketlerinde biraz yavaşlama durgunluk hissediyorum sizdede öyle mi
Mavis0424 ikiprensannesi1999 evet benim de Mart sonu Nisan başı 😄 ağrılarım yok ama mide yanması bazen oluyor. Basur var o çok rahatsız ediyor ayakta çok duramıyorum
Mavis0424 fayting valla bizim evde de herkes hasta ben de öksürüyorum nezle var inşallah geçer ilaç fln içmiyorum limonlu çay en fazla
ikiprensannesi1999 Mavis0424 rabbim sağlıcakla kucağımixa almayı nasip etsin geçmiş olsun geçer inşallah ☺️
Mavis0424 Sweety11 ateşim yok sadece öksürük ve nezle bebeğim de iyi hareketli ☺️ geçmiş olsun hepimize
ruveyda123 Mavis0424 28+1 hamdolsun tek sıkıntım özellikle akşam saatlerinde karnımın sertleşmesi gerilmesi yemekten sonra patlayacak gibi olmam sizinde öyle mi?😂
Mavis0424 ruveyda123 sertleşmesi fazla olmuyor sadece bebek dönerken bazen rahatsız oluyorum yemekten sonra bende de en baştan böyleydi patlayacak gibiyim karnım gaz çok birikiyor şimdi de böyle devam ediyor 😄
Mavis0424 Leylaas biz de bugün 27+2 ama hareketleri her gün farklı bazen sadece dönüyor bütün gün bazen sadece tekmesi var bazen sessiz duruyor değişik yani en çok ama yatağa girdiğimde akşam ve yemek yediğimde 😄
Leylaas Mavis0424 normalde iyiydi iki gundur azaldi idrarda enfeksiyon cikti kasik agrim da var idrar kultur sonucunu bekliyoruz o yuzden endiseliyim ya