ikiminikannesi_ açlık tokluktan yüksekse buna hipoglisemi deniyor. aynı aç durmamalısınız şekeriniz yükselir. ayrıca ben de ilk 11 hafta hipoglisemiyle uğraştım. diyet yaptım. şu an 17. haftamdayım geçti her şey yolunda. diyette de temel olarak şeker, çikolata, paketli gıdalar, pirinç, beyaz ekmek, muz üzüm armut gibi aşırı şekerli meyvelerden vb uzak durmalısınız. meyve için ekşi şeyleri tercih edebilirsiniz, kepekli ya da çavdsr ekmeği, çiğ kuruyemişler yulaf sizin için kurtarıcı olur