Dün devlet hastanesine gittim 23hafta adete göre artık kendi Dr ultrason ile bakmıyor aşağıya ultrasona gönderdi. Bana sormadan da tahlillerin arasında şeker yüklemesini de eklemiş ve ben on da gittim hastaneye yarın sabah gel dediler 8 buçukta bende Dr o saatte gelemem hocam okula giden cocucgum var dedim. Tamam o zaman eve gelip yapsınlar diyor 😅😅 olur valla dedim devletimiz çalışıyor nasılsa dedim bozuntuya vermedi. Velhasıl yaptırmayı düşünmüyorum sizler yaptırdınız mi?