Gebeliğimin 34. Haftasındayım dün öğlen saatlerinde lekelenme yaşadım çok açık pembe bir şekilde hemen doktorumu bilgilendirdim , fakat leke geldikten sonra rahim ağzımda sol tarafta özellikle şiddetli bir ağrı başladı ve çok düzensiz bir şekilde ağrı şiddetlenip devam ediyordu yaklaşık 2 saat kesilmeden devam etti hastaneye geldiğimde muayenede rahim kısalığı 28 olarak ölçüldü haftama göre kısa olduğunu söyledi doktorum ve yatış yapıldı ağrılar için ilaç verilip ciğer geliştirici iğne yapıldı fitil hap serum vs tedavi görüyorum 2. Ciğer geliştirici iğneden sonra çıkış yapılır diye düşünüyorum , erken doğum riski olduğunu söyledi doktorum olası bir durumda bebek küvezde çok kalmasın diye önlem alıyoruz dedi benim gibi böyle bir durum yaşayan anneler var mı , kaçıncı haftada doğum yaptınız ?