Peri-06 sscan18 sağlıkla gelsin minigin hiç korkma toplamda 1 saat anca sürüyor izin verdikleri zaman bitter çikolata ve nescafe iç canım
birmelekannesi34 sscan18 canın yansa da zorla kendini ayağa kalkmaya çalış. Birşeyler yiyebilirsin dediklerinde bol bol sıvı tüket. Rabbim yardmcın olsun hiç korkma ve hep pozitif düşün. Öyle daha kolay olacak 😊
_tuuggcce_ Boynunu çok eğme canım, mümkün olduğunca geride tut, arkaya yasla ☺️ hayırlısıyla gir çık inşallah. Şimdiden hayırlı olsun ve geçmiş olsun, bol yürüyüş yap mutlaka ❤️
Kubraesber16 Sağ salim kucağınıza alırsınız insallah bebeğinizi şimdiden gecmis olsun diyeyim :) sezeryan olmadim ama cevremdekilerin demesine gore bol sıvı ve kahve tuketimi iyi geliyormus birde ilk yuruyuse kalkmadan korse takip destek sagladigi icin iyi gelenler var ama doktora sorun bunu mutlaka