kadeeer Arkadaşlar merhaba 20 haftalık hamileyim idrarımı yaparken ya da yaptıktan sonra kasığımın özellikle sağ tarafına inanılmaz bir ağrı giriyor bunun bebeğime zararı var mıdır? Bu durumu yaşayan var mı? İdrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir mi
petekceee kadeeer muhtemelen enfeksiyon olabilir ya da ayağınızı üşütmüşsünüzdür Bolca su için bende de oluyordu