Sevda_ege Kızlar 18 aylik oğlum var ve smdi kızıma hamileyim 25 ocakta doğumun gerçekleşen ve ben çok korkuyorum ki ilk sezeryanim çok iyi geçmişti sizce ilkmi zor ikinci sezeryanmi ?
Mir_eb_ik Sevda_ege bende burada bekliyim bakalım benim de ilki 25 aylık şuan 30 haftalık hamileyim martta doğum allah nasip ederse
gamzosgamzos Sevda_ege ben 21 ay önce oldum ikinci sezaryanımı ilk dogumumda çok güzel geçmişti ikincide çok güzel geçti çok şükür
Aylinbat Ben 15 ay önce sezeryan oldum. 2 hafta sonra tekrar sezeryan olacağım. Ben de çok merak ediyorum nasıl geçeceğini umarım herşey güzel olur
Sevda_ege @Aylinbat ay inşallah ilkinde hiç korkmayan tek giden ben ikincisine çok korkuyorum sanırım arkada bıraktım oğlum için 😏