FatSon9993 geçmiş olsun ben bal toz ya da yaş zencefil zerdeçal karıştırıp ılık su ile çay gibi tüketiyorum genelde yanda karadut özü , karabiber tereyağ gibi şeyler Zühre ana kozalak macunu da alıyorum bir şekilde geçiyor ılık bşr şeyler olsun elinizin altında hep çay, kahve, su gibi