Dnz17 Merhaba 32. Haftada doğum iznine ayrılacagım. 2. Dönem okulun başladığı hafta 31. Haftam oluyor. Çalışamaz raporu 32. Haftaya girincemi yoksa 32. Hafta bitincemi alınıyor
kkubrac 32+0’dan itibaren 33. Haftaya kadar alabilirsiniz. Ne kadar erken alırsanız doğum sonrası izniniz için o kadar gününüzden düşmemiş oluyor 🥰
Deryagamze Leylaas 35. Haftam bitti hala çalışıyorum. Haftaya da çalışacağım. Ama zorlanıyorum artık.
Baharoloji smnbr gerek almanıza zaten 32. Hafta raporunda 37. Haftaki tarih yazıyor şu zamana kadar çalışabilir diye tekrar rapor istenmiyor
smnbr Baharoloji Evet ben de öyle bişi duymuştum ama işyerine bi sorayım yine. Benim işyerim biraz kıl :) Tşk ederim