Sumeyyealts
Şimdi benim hcg değeri en son 3500 falandı doktora gittim geçen haftalarda kese oluşmuştu ama kalp atışını duyamadı. Haftaya gel dedi. Dün gittim bende tekrar baktı ultrason kesen oluşmuş ama hala görüntüleme yapamadım bebeği dedi alttan muayene bakalım bir dedi baktı bebek oluşumunu göremedim dedi. Sen bugün bir kez daha kan ver, pazar günü tekrar ver , pazartesi konuşalım dedi. Bebek oluşmamış kürtaj olabilirsin ama emin olalım dedi. Tabi ben baya bi kötü oldum haliyle beklemediğim bir şey ile karşılaştığım için. Napıcam diye düşünüyorum 2 gündür. Senin doğum gününmüş aslımda gerçekten onu kutlayım dedim sonra aklıma geldi belki bilgi sahibidir diye. Yani ben çok araştırdım 25 mm olunca kese tam tanı koyuyorlarmış sanırım. Kanaman falan oldu mu dedi doktor ama olmadı. sadece dün ve bugün belim bir de ara sıra karnım ağrıdı ayakta kaldığım için mi bilmiyorum. Yani hiç bişey bilmiyorum.