Kızlar 27 haftalik geleyim 13 kilo aldım 55le başladığım yılda 68 kiloyum şuan ve asiri yemek yiyorum kendime engel olamıyorum çikolata karbonhidrat ve daha nicesi gece kalkıp yiyorum gün içinde yiyorum sürekli yiyorum ve nefes bile alamıyorum artık bebeğimi düşünmüyor değilim ona çok üzülüyorum nasil engel olabilirim kendime yalnızım eşimle uzaktayız ve ben hep yiyorum pişman oluyorum kusacak gibi oluyorum 10 dk sonra yine koca bir öğün yapıyorum saglikli hiç bir şeyi canım istemiyor bu gidişle 40 kilo alacağım ve dediğim gibi en önemli problem sağlıksız besleniyorum