Hayırlı geceler kızlar aniden başlayan kalp çarpıntısı yaşıyorum gögüsüm ortasından kuş çırpınıyor sanki bugün cok sık oldu öyleyken ateş basıyor beni insülin direnci var gizli şeker varmış birde galıba ondan olabilir mi önceden kardoleji gittim efor testi yaptır ultor baktı temiz cıkmıştı panik atak var böyle şeylere olunca korkuyorum açıkcası sanki kalbim duracak korkusu oluyorum ve nabzımda bu ara 54 46 düşüyor