20li haftalarda çıkmıştı doktorum normal dedi. Yarın sabah doğum icin yatışım yapılıcak. İlişkiye girecektik son kez açılma açısından. Eşim orda onu ilk kez gördü şaşırdı haliyle baya. Bezelye tanesi kadardı ilk çıktığında şimdi 40 haftam doldu ve artan baskı ile daha da büyüdüler. Doğumdan sonra geçiyor mu kendiliğinden? krem kullanıyorum ama bi işe yaramıyor sadece ağrısını dindiriyor 😭😭😭😭😭eşim onu görünce sanki benden iğrenmiş soğumuş gibi hissettim….Stres yaptım