Öncelikle bence içini rahat tut bebeğin doğum habercisiyse bile artık 35. Haftadaymışsın bebeğinin gelişimi iyi durumdadır diye umuyorum. Ama sancın yok, suyun gelmemiş inşallah bebekle ilgili de acil bir durum yoksa doğumun da başlamadı demektir. Bol su içip sol tarafına yat bebeğinin hareketlerini izle. Ama tabii ki diğer çocuğunu da alıp bi taksiyle en yakın doktora gitmen en en doğrusu olur