Sende esinde gidin doktora gitmekle size bisey olmuyor aksine bir sorun varmi yokmu erken ogrenmis oluyorsunuz ona gore onlem alirsiniz bana evlenmeden once kizim doktora git aksatma diyenlere bunlar ne diyor ya diyordum hep ama okadar haklilarmis ki bence evlenen her bir birey ilk aydan doktora gidip bi baktirmali valla canim iyiligin icin yaziyorum ister umursarsin ister umursamazsin belkide hic bir seyin yok bikac denemeden sonra olacakk ama bilemezsin bunlari bilmek icin sen kadin doguma esininde ürolojiye gidip sperm testi vermesi gerekiyor