Merhabalar herkese aranızda bu koşu yolunda ki mega Medipol hastanesinde doğum yapan var mı kızlar ? Nasıl bir hastane memnun kaldınız mı hangi doktora gidiyodunuz normal mi sezeryan mı yaptınız yada doğum esnasında kendi doktorunuz mu yoksa nöbetçi doktormu girdi ? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum şimdiden hepinize teşekkürler 🌼🌹