asude456 Kizlar oluyorum agridan yatamiyorum kemik agrisi cok fena koronada bile boyle olmadinm atesim yok ilacta icemiyorum bebege gecrrmi acaba bu hastalik
aynenkezoaynen 7 haftalıkken bende oldum bir buçuk ay oldu hala öksürüyorum. Valla süründüm resmen birtek parol içebildim benim ateşimde vardı 39 lara çıkmıştı