Akakak 2.5 yıl önce sezaryen olmuştum orda memnun ayrıldım şuanda 11 haftalığım çam sakurada takipliyim, eniyileri Demet Acar ve Alper Türkoğlu bu ikisinide denk randevu bulursanız çok şanslısınız gerçekten görevlerni çok iyi yapıyorlar çok ilgili ve sıcaklar ama bana son ikidir hep asistanlar denk geldi 2 hafta önce Demet hocanın asistanına denk geldim hiç beğenmedim telefondan kaldırıp kafasını bakmadı bile sorduğum sorulara cevap alamadım sinir oldum genel olarak doktorlarının çoğu iyi fakat asistanlara denk gelirseniz biraz sıkıntı maalesef birde sürekli aynı doktora denk gelemiyorsunuz takip için randevu bulunmuyor