Nurgr1 Kızlar 27+3 hamileyim bugün sürekli wc ye gidip durdum belkide 10 15 kez gitmişimdir sizce suyum gelmiş olabilir mi nasıl anlarım acaba
z2944 Nurgr1 benimde suyum gelmişti 35+4te afedersinsabah altıma yapıyormuşum gibi uyandım wcye gittim işimi hallettim kalktım su sızıyodu bacagımdan su gelmesi bu şekilde bir şey herhalde
Medineuyanik Nurgr1 suyun geldiği zaman onu tutamazsın canım kendiliginden akar gider , ama normal idrar ise tutabilirsin ondan anlayabilirsin ☺️
xhbgns Nurgr1 Suyunuz gelse tutamazsınız birden boşalmaya başlar, gün içerisinde çok sıvı tükettiğiniz için olabilir bir de tuvaletten çıktığınızda tekrar su içiyorsanız üstüne beklemeden ya da az bir süre içinde ondan olabilir
Nurgr1 Hayır sadece çişe gidiyorum ama sürekli yapıp geliyorum 5 dk içinde tekrardan gidiyorum kahvesever__
kahvesever__ Nurgr1 çocuk baskı yaptı için. Tuvaletin geliyor muhtemelen su değil su olsa berilti verir
karaguzelirem_ Nurgr1 bebek mesanenize baskı yapıyor olabilir bundan kaynaklı çok tuvaletiniz varmış gibi hissedebilirsiniz
Ftmrdcc Su gelmesi tuvaletinin gelmesiyle ayırt edilir bişey diye biliyorum çişini tutabilirsin ama suyunu tutamazsın eğer tutabiliyorsan çişindir yüksek ihtimalle, belki üşütmüş fln olabilirsin tutamiyorsan mutlaka bı doktora git
0267 Nurgr1 canım yine en iyisini doktor biliir ama suyun gelse tuvalete gidecek zamanın olmaz. Altına kaçırıyor gibi olursun tutmaknistersin tutamazsın.. bende öyle olmuştu tutmak istedim tutmadım ve bir an uyku arasında oldu sıcak bir su inince bacaklarıma uyandım.tutamayinca anladım