Kavun63 arkadaşım kızlarına peşpeşe hamile kalmıştı, ikiside sezeryan, hatta 2.kızından sonra yine doğurdu oğlu oldu, onlarında aralarında 2 yaş felan var, hepsi peşpeşe oldu ☺️ tek sıkıntısı tam anlamıyla iyileşemeden 2.kızına hamile kalmasıydı, 2.sezeryandan sonra iyileşmesi biraz zor olmuştu, ilk sezeryandan biraz daha fazla ağrısı olmuştu, oda süreler yakın olduğu için, ama öyle böyle geçiyor o süreç, doktorunuzda onaylıyorsa neden olmasın