Dadymom1 ben de ilk kontrole devlet hastanesinde gittim, hastaneden çıktıktan 10 dk sonra sağlık ocağından aradılar. Sisteme gebe kaydı yapılmış, doğru mu diye…
Sonrasında bi kere kontrole çağırdılar, kilo boy ölçümü, bazı sorular vs. Birkaç ay sonrası için bi kontrol daha olacağını söyledi hemşire.