Yenianneperci35 Ankara-58 ben de 38 oldum bugün. Neredeyse 1-2 haftadır bu şekilde oluyor. Ben çok tedirgin oldum doktora gittim gayet normal dedi. Ancak hafif hafif yalancı sancılar gelebilir korkmayın dedi.
Meryembozkurt46 37+6 benimde normal canım büyüdü artık alanı daraldı oynarken bile cok sert benimki canımı cok acıtıyor ama az kaldı ikinci gebeliğim ilk sezaryen di buda mecburi sezaryen olacak o yüzden pazartesiye gün verdi doktur dogum icin
Tubaasirinn Bende 38+1 oldum sancım var nat de çıkıyor ben hissetmiyorum açılmamda yok doktor kemiklerinde çok belirgin sezeyan olabilirsin dedi korkuyorum valla hep normal istiyordum