ElifKarata umrumdadegil rennie duo srup kesiyor hemen ama benm içerken midemi bulandırıyor. Zor yutuluyor. Normalde midesiizm dir yani ama bu surup beni zorladı
Aybarssmom_ Kuzum ben olabildiğince içmemeye çalışıyordum süt ve tahin iyi geliyordu bana. Şurubum rennie di içer içmez kesiyordu
xhbgns umrumdadegil Soğuk süt iç kuzum, bana doktor rennie önermişti en az zararlı olan o diye evde duruyor ama çok midem kötüyse sade soda ve süt içiyorum ikisi de soğukken hafifletiyor
umrumdadegil xhbgns soğuktu zaten ama hiç fayda etmedi🥲 zaten süt normalde de iyi gelmiyor pek mideme
e_blue_sky_a umrumdadegil ben galiba şuruba geçeceğim. Rennie çok gidiyor. Dayanamıyorum. Hamilelikte 2seyi sevmedim. Birincisi reflü ikincisi mesaneye olan baskı. Bu ikisi mahvetti beni
xhbgns umrumdadegil Reflü ya da ülser varsa baharat acı salça ve yağlıları da çok kaçırma ama onlar yüzünden oluyor hep 😢
umrumdadegil xhbgns reflü var bugün ne böyle yaptı anlamadım ama baharatli değildi yiyecekler patates haşlama yedim ondan mı oldu acaba bilmiyorum
xhbgns umrumdadegil Haşlama yapar mı bilemedim ama tuzlu muydu acaba ya da benim gibi tereyağı ile karıştırıp haşlanmış patatesi yememişsindir inş jdldjs ay gece gece yemek konuşunca bi acıktım hdldkf
umrumdadegil xhbgns ya kaşar peyniri tereyağ patates karıştırdım üstüne mısır koydum kumpir tarzı bişey yani😂hahahah ye ye miden kazınır şimdi 😂
xhbgns umrumdadegil Bak sorumlular belli oldu acılı ketçap ve tereyağı (tereyağı belki masumdur 😂) ay yok yediğimi bile çıkartasım var jdldjdk yiyemiyorum artık eskisi gibi 😢